loading...
همه چیز درباره ی کامپیوتر
BOOMIT
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

WELCOME
نایت اسکین
بنر

v60nvm5vsaufrc410f3a.gif
امیرحسین ایزدی بازدید : 11805 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

قسمت اول


بعد از شروع بازی و دیدن صحنه های بازی خود را در نقش بروس وین میبینید. به یک صندلی بسته شده اید پس به چپ و راست تاب بخورید تا از روی صندلی به پایین بیوفتید. دشمنان خود را بزنید و به راه خود ادامه دهید.

از راهی که در پیش دارید به جلو بروید و در جلوی آرکام سیتی با دشمنان خود مبارزه کنید.

در ادامه با پنگوئن مواجه مشوید. افراد اورا هم از پا در بیاورید.

از نردبان کناری بالا رفته و خود را به بالا برسانید.

وقتی به بالا رسیدید با آلفرد ارتباط برقرار میکنید تا لباس بتمن را برایتان بفرستد
امیرحسین ایزدی بازدید : 360 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)
سال 1999 اولین نسخه از سری بازی های Medal of Honor با طرح کارگردان و فیلمساز فعروف هالیوود، استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) ساخته شد. بازی ای که با سوژه قرار دادن جنگ جهانی دوم، توانست به یکی از به یاد ماندنی ترین عناوین اول-شخص تبدیل شود. نسخه های مختلف این سری از بازی ها با موضوع جنگ جهانی دوم راهی بازار شدند تا سری Call of Duty کاری کرد که EA نیز مجبور به مقابله با آن شد. با توجه به اینکه سری CoD توانستند در زمان مدرن به موفقیت بی نظیری دست پیدا کنند، EA دیگر نمی توانست با جنگ جهانی دوم، بازیکنان را به سمت خودش بکشاند. آن ها در سال 2010 این سری را با یک دگرگونی کامل راهی بازار کردند و بازی از سال های 1940 به زمان حال آمد و وارد جنگ های مدرن امروزی شد. Medal of Honor سال 2010 بازخوردهای خوبی را بدست نیاورد و مشکلات زیادی که داشت، باعث شد که این بازی نمایش خوبی نداشته باشد. حال در نسخه جدید این بازی که با نام Warfighter راهی بازار شده، سعی شده تا هم مشکلات نسخه قبل برطرف شود و هم بازی جذابیت و نوآوری های بیشتری داشته باشد. اما آیا این بازی توانسته انتظارات را برآورده کند؟
امیرحسین ایزدی بازدید : 432 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

جنگ های صلیبی تا قرون وسطا را با سری بازی های Assassin’s Creed پشت سر گذاشتیم. با 2 قهرمان به نام های الطائر (Altair) و اتزیو (Ezio) آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin’s Creed II و نسخه های Spin-off آن، اینبار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از 3 سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.

امیرحسین ایزدی بازدید : 2402 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)
داستان داستان Sleeping Dogs درباره مرد جوانی به نام وی شن (Wei Shen) است. وی از تا 10 سالگی در سن فرانسیسکو زندگی می کرده و پس از آن به همراه مادر و خواهرش به هنگ کنگ می آید. در هنگ کنگ اتفاقات بدی برای او و خانواده اش رخ می دهند. خواهر و مادر وی توسط گروه های خلافکار چینی به قتل می رسند و او سعی می کند تا پس از سال ها انتقام آن ها بگیرد. بازی از جایی شروع می شود که وی با چند نفر از خلافکاران در حال یک معامله است، اما یکی از آن ها معامله را به هم می زند و یکی از افراد را به قتل می رساند. در همین لحظه نیروهای پلیس حمله می کنند و همه خلافکاران را به همراه وی دستگیر می کنند. وی در زندان با یکی از دوستان قدیمی اش که جکی ماه (Jackie Mah) نام دارد، روبرو می شود. جکی هم اکنون عضو یک گروه خلافکار به نام Sun On Yee است و پس از ملاقات با وی کاری می کند که او نیز بتواند به یکی از افراد آن ها تبدیل شود.
امیرحسین ایزدی بازدید : 5043 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)
یکی از بزرگترین سورپرایزهای E3 امسال بازی Watch Dogs از طرف شرکت Ubisoft بود که IP جدیدی از استودیوی Ubisoft Montreal است. داستان این بازی در مورد هکری حرفه ای به نام آیدن پیرس (Aiden Pearce) است که با استفاده از سیستمی به نام ctOS می تواند تمام وسایل دیجیتالی و کامپیوتری شهر را در کنترل خود بگیرد. هر کسی با وجود چنین قدرتی خطرناک خواهد بود و این یعنی دشمنان زیادی هم خواهد داشت و همین موضوع اصلی ترین بخش داستان Watch Dogs است. نگاهی به نمایش این بازی در E3 امسال می اندازیم. بازی از قدم زدن پیرس در خیابان های شهر شیکاگو آغاز می شود.
امیرحسین ایزدی بازدید : 1057 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)
در بعضی مواقع مامور 47 مجبور می شود برای عبور از یک منطقه ،حواس دشمنان را پرت کند.این کار نیز توسط هیمن اشیای یکه رد اطراف او وجود دارند مانند مجسمه و کتاب و … ممکن است .به عنوان مثال با پرت کردن یک گلدان به جهت مخالف دشمنان می توانید حواس آن ها را پرت کنید و به راحتی راحتان را ادامه دهید.در قسمت اکشن می توانید از یک دشمن به عنوان سپر انسانی استفاده کنید و این جا هوش مصنوعی فوق العاده ی بازی خود نمایی می کند.چرا که دشمنان مانند برخی عنوان های دیگر به شما شلیک نمی کنند تا هم کارشان را از دست بدهند بلکه ارام و آماده ی شلیک،دنبال شما می آیند و شما هم حق انتخاب دارید: یا در همان حال تک تک دشمنان را از بین ببرید یا به یک جای نسبتان باز بروید،دشمنی که در دست دارید را بکشید و سپس مخفی شوید تا وضعیت عادی شود و اگر نه،فرار کنید.
امیرحسین ایزدی بازدید : 192 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (1)
Cry این سری را به راهی جدید برده و سعی ندارد تا باعث افت این فرانچایز نیز شود؛ این نسخه می‌خواهد در عین حال که هسته مبارازت را حفظ کرده و red orb ها را نیز در خود داشته، تغییری در سری ایجاد کند. تهییه کننده‌ی بخش آمریکایی Capcom آقای Alex Jones در مصاحبه با VG247 توضیح می‌دهد که آن ها واکنش اولیه طرفداران در مقابل Dante جدید را درک کرده و در مورد این که چرا آن ها می‌خواهند شوخی های مسخره‌ای که در سری های قبل بود را حذف کنند نیز توضیح می‌دهد.
امیرحسین ایزدی بازدید : 433 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

از همین الان تنقلاتی برای خودتان آماده کنید که فیلمی اکشن و درگیر‏کننده پیش روی شماست. Call of Duty: Black Ops 2. سالی دیگر و Call of Duty دیگر. جمله‏ای که ممکن است خیلی از بازیبازان پیش خود فکر کنند. یک شوتر دیگر تنها محیطی متفاوت با شماره‏های قبل دارد. سخت در اشتباهید. امسال برای سومین بار سری بازی CoD انقلابی در میان شوترها به وجود آورده است. دیگر زمان "بکش برو جلو" ها و پایان‏های کلیشه‏ای تمام شده است. با بازی روبرو هستیم که به بهترین نحو شما را در داستان خود غرق می‏کند. با صحنه‏های کارگردانی شده‏ی فوق‏العاده شما را از جای خود بلند می‏کند. خشاب های خود را چک کنید که جنگی عظیم در پیش است.

BOOMIT
BOOMIT


تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیش تر چه موردی دوست دارید&
    پشتیبانی
    مترجم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 892
  • بازدید کلی : 69,908
  • BOOMIT